Att sova är svårare än vissa tror

Kan inte sova, min dygnsrytm har blivit helt störd tack vare alla krogbesök och sommarlovet. Så nu sitter jag här och är för pigg. Har försökt fixat lite med USB-kabeln till mobilen men eftersom det vägrar fungera så ger jag upp nu. Ska nog kolla på lite friday night lights innan jag försöker sova. Den serien får mig alltid på bra humör och det är enklare att somna när man är på bra humör för jag vet att jag kommer ha bra drömmar. Så det är bara att titta och le.
Imorgon är det dags för skola men börjar inte förrän 10 så det är skönt. Sen blir det ett späckat schema med skola, sjukgymnast och träning. Men det är kul att ha lite saker på agendan så jag klagar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0