Kidnappad med vilja, kind of.

Idag kidnappade min mamma mig och tog mig till landet. Först var det jobbigt eftersom landet innebär ingenting (tv, data, rent vatten och framförallt en riktig toa!). Men efter ett tag började jag verkligen uppskatta min kidnappning. Det vr verkligen fridfullt och man bara umgicks. Passade på att slinga håret och klippa mig också. Mamma är ingen frisör men ändå jävligt bra när det kommer till just mitt hår och ingen annans, haha! Tyvärr höll inte det bra vädret i sig så länge så vi fick åka hem tidigare, men det var lugnt för jag saknade verkligen min musik. Gud vad jag behöver skaffa en ny ipod, men är man fattig så är man!

Nej, nu blir det spotify och vampire weekend. Försökte lägga upp en video men blogg.se verkar ha problem eller så har bara jag det!

 


Kommentarer
Postat av: Janette

Lägg ut en bild på ditt hår då? Lite nyfiken på hur det blev :)

2009-08-30 @ 18:08:01
URL: http://jenjanette.blogg.se/
Postat av: Janette

Lägg ut en bild på ditt hår då? Lite nyfiken på hur det blev :)

2009-08-30 @ 18:08:07
URL: http://jenjanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0