Top 10 just nu!

Eftersom jag är så tråkigt deppad så spelas det extra mycket musik så jag tänkte passa på att lägga in alla låtar som går på repeat just nu. Dem flesta är från KoL, för när jag fastnar för ett band fastnar jag verkligen och det kan verkligen ta flera månader för mig att ens tänka mig att lyssna på ett annat band. Så beroende blir jag! Men en sak är jag överlycklig över, att jag har hittat Kent igen<3

Spellistan
1. Kings of Leon - Closer
2. Kings of Leon - Crawl
3. Kings of Leon - Revelry
4. Radiohead -  Creep
5. Kent - Spökstad
6. Kent - Kevlarsjäl
7. Audioslave - Be yourself
8. Audioslave - Like a stone
9. Sigur rós - Hoppípolla
10. Blue foundation - Eyes on fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0