True blood

Oj nu blev det snabba planer, nu ska man dra iväg igen. Blev verkligen fullt upp idag, men det är bara bra för då slipper jag tänka på allt jobbigt. Ska iväg till en kompis nu, vi ska kolla på en sån där töntig high school film och bara vara allmänt töntiga vi med. Det blir roligt ^^. Men det hade ändå varit lite mysigt att bara vara hemma och kolla på true blood! Det är min nyaste drog i serievärlden.. Jag fastnar alltid för en serie och på senare tid även saker som har med vampyrer att göra. Haha så inte likt mig, men efter twilight böckerna var jag hooked. Nej får nog se något avsnitt av true blood sen när jag kommer hem!



Sookie and Bill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0