Det är skönt att ha sina egna personliga pyskologer

Gud vad jag mår piss! Mest fysiskt men också lite psykiskt. Och när dessa två mår skit samtidigt mår man verkligen inte bra kan jag säga! Förhoppningsvis går det fysiska bort snart och då kan man lägga kraft på att förtrycka det psykiska och lägga det i en box som man kan öppna senare när man faktiskt orkar ta itu med det. Så just nu löser jag allt detta genom ett sätt som alltid fungerar, nämnligen musik. Vad som än är skit eller deprimerande lösas med hjälp av musik. Så är det i alla fall för mig. Musik är mitt eget personliga gömställe som jag kan gå till när jag vill att omvärlden ska försvinna och det hjälper alltid. Just nu är det KoL som drar mig till gömstället bara för att dem är så underbara. Annars brukar även explosions in the sky och red hot chili peppers och om det är något lindrigt problem brukar Radiohead alltid lösa det. Det är tur att man har sina egna personliga psykologer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0