Är jag indiepop eller alternative?

Svenskaplugg? Nej. Spotifygalen? Ja! Sitter och lyssnar sönder och gör allt i min makt för att inte plugga! Snart blir det nog stolthet och fördom också, bara för att!
Men en sak är jag lite fundersam över.. Jag har verkligen ingen aning om vilken genre jag klassas som. Det kan ju alltid kul att veta när folk hela tiden säger att jag är en massa jävla olika saker. På senare tid har många kallat mig alternativ men det stämmer inte riktigt tror jag. Det är nog en blandning på alternative-rock och indiepop.
Det är ju egentligen bara kolla på mina favoritband så ser man vad jag är.

Favoritbanden:
Kings of Leon
Vampire Weekend
Arctic Monkeys
Radiohead
Kent

Så, vad klassas jag som egentligen?

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallå där :)

haft en bra helg ? ♥

2009-09-06 @ 17:34:19
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0