Bestämda datum och KoL räddar mig!

Ännu en dag avklarad. Men tänk så här om allt går på repeat, vad går då livet ut på egentligen? Det finns verkligen inget rimligt svar på det. Allt bara är och man följer sitt mönster tills man dör. Vad är det för roligt och intressant med det? Ingenting. Så nu ska jag försöka bryta mönstret lite. På lördag ska jag och J på ladies night i en egen lounge. Så jag lyxar till min vardag lite. Sen helgen efter drar vi på kryssning. Bye bye Sverige, Hello sprit, vänner, skratt och Finland ^^

Efter dessa två datumen har bestämts definitivt har jag blivit på bättre humör. Känns skönt att få göra något annorlunda. Och att man har något att se fram emot nu när jag sitter här och pluggar min omöjliga engelska.

Thank god for good times and KoL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0