Fuck it, det finns inget att göra

Gud jag har verkligen ingenting att göra! Är så grovt uttråkad! Har kollat på stolthet och fördom, har lyssnat sönder på musik, har undvikt att plugga sedan för att göra det i alla fall och jag har till och med tränat. Det finns ju inget mer att göra på en typiskt tråkig söndag.. Men något mer måste det väl ändå finnas? kl är för guds skulle bara 10!  Nej egentligen vill jag gå ut på en promenad och röka, men föräldrarna har ju stenkoll på det där så det funkar ju inte heller. Det är vi såna här tillfällen jag verkligen skulle vilja bo själv, hemmafest liksom? Men nej man ska självklart bo hemma och inte kunna göra ett jävla piss. Missförstå mig inte jag älskar och uppskattar mina föräldrar väldigt mycket, men dem kan vara så jävla jobbiga och framförallt överbeskyddande vilket jag hatar!

Jaha, nu kan man checka av "skriva i bloggen" på checklistan också, nu då??


Det får väl bli mer Kent helt enkelt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0