Internationella konflikter

Haha, klockan är 20 över 2 och jag har fortfarande inte börjat plugga.. Gud vad jag kommer må dåligt över det imorgon. Jag sitter nu i min säng och har lagt upp allt plugg framför mig men ändå dras jag till datorn. Jag tror att jag ska lägga upp mitt plugg lite annorlunda idag. Jag brukar alltid börja med det som kommer upp först men är kommer ett litet tips..

Börja med det DU tycker är mest intressant, då blir det enklare att faktiskt börja med plugget och sen när du väl har börjat blir det mycket enklare att ta tag i dem andra tråkigare sakerna. Så detta ska jag själv göra idag och vad är mest intressant utav det jag har att välja på? Jo internationella relationer så nu ska jag försöka hitta en internationell konflikt och förklara den med hjälp av liberalismen, realismen och konstruktivismen. Det låter faktiskt intressant i mina öron ^^


Kommentarer
Postat av: Julia

haha, det där lät väldigt smart =) måste också plugga idag :(

2009-09-06 @ 15:53:59
URL: http://strandjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0