Musiksmak

Jag har tänkt på en sak. Är det någon där ute som har samma musiksmak som jag? Min musiksmak har ändrats väldigt mycket de senaste åren eftersom jag själv har förändrats och blivit mer självständig. Förut var jag väldigt mainstream och lyssnade på det som var på radion. Visst lyssnar jag på radion idag med och gillar låtar som spelas där men jag har numera en egen smak också! Vissa av mina kompisar kallar den alternativ men det håller jag inte riktigt med om. Det är bara min stil helt enkelt.

Dessa är favoriterna
Radiohead
Kings of Leon
Fever Ray
Vampire Weekend
Kent

Gillar även
The new amsterdams
Sigúr Rós
Blue Foundation
Audioslave
Deerhunter

Någon som känner igen denna musiksmak? ^^


Kommentarer
Postat av: Diana

Härlig blogg!

2009-09-17 @ 07:08:23
URL: http://diianasalim.blogg.se/
Postat av: Leia

Har din dag varit bra? =)

2009-09-17 @ 16:32:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: minnie

Hej gumman, blogawards 2009 börjar närma sig och självklart vill jag dit. Det skulle vara jätte snällt om du ville rösta på mig i kategorin Årets Blogg. Kolla in min blogg för länken dit.

Som tack lottar jag ut ett present kort på Gina Tricot bland alla som har röstat och självklart ställer jag upp med att rösta på er i olika tävlingar om det skulle behövas. Ha en bra dag och tack på förhand. Kram Minnie

2009-09-17 @ 19:25:18
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0