Skolan lurar oss.

Äntligen fredag! Jag tror inte att jag skulle kunna stå ut med ytterligare en dag i den där skolan. Det är för mycket, och vi har typ inte ens börjat höstterminen på riktigt, suck. Men idag har jag typ 3 timmars hål mellan mina enda två lektioner.. Funderar på att skippa den sista för det är bara en föreläsning. Då är jag hellre hemma, lyssnar på musik, fixar lite i mitt rum och gör mig i ordning för kvällens utgång. Med andra ord, skolan är så onödig just nu och jag kan väl inte vara den enda som tycker det?

Kommentarer
Postat av: linda

va söt blogg:]

2009-09-04 @ 16:28:04
URL: http://justshutupandletmego.devote.se
Postat av: lovisa

nu tycker jag att det är dags att fler inom bloggvärlden får upp ögonen för just m i n blogg. har du inte läst den så har du verkligen missat något- den är grym!

och glöm inte att lägga till mig på bloglovin.

you're gonna love it!



ha en fin kväll! =)

2009-09-04 @ 17:11:13
URL: http://lovisafrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0