Söndag

Har haft  en riktigt bra helg faktiskt! Jag firade min gammel morfar i fredags, hela 89 år blev han! Det kan inte vara lätt att vara så gammal, man märker på honom att han verkligen kämpar för att kunna hänga med i en konversation.. Efter denna hyllning till honom åkte jag in till stan och sov där för jag skulle jobba på lördagen, efter ett låångt arbetspass åkte jag hem till J. Det var det bästa med hela helgen! Jag är så glad att jag har henne som vän. Vi hade jätteroligt och snaskade i oss en massa godis och kollade på film. Så nu sitter jag här hos henne pch funderar på att dra snart, men vill inte riktigt för jag vet vad som väntar där hemma. Plugg, bråk och en massa jobbiga krav.. Jaja det är väl bara bita i det sura äpplet och hoppas på att det löser sig. Lite redovisning och beskattning ska jag i alla fall se till att plugga!

Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag!

Kommentarer
Postat av: J

Gullig du e gumman :)<3

2009-09-20 @ 16:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0