Usch!

Har mått så jävla piss dem senaste dagarna. Vet inte vad det är med min kropp men jag misstänker att det beror på att jag är sönderstressad. Över vad vet jag inte men jag vet att det har pågått för mycket skit den senaste tiden och när jag är hemma sitter jag typ bara apatiskt på min säng. Inte bra alltså och nu de senaste dagarna har det blivit ännu värre eftersom jag inte kan äta något.

Men gud vad det här låter som en depp-blogg. Det kanske får bli det, skilja mig lite från resten av de 100 000 bloggarna som finns och istället skriva vad jag egentligen tycker och tänker. Ja, den här bloggen är för mig. När jag mår piss kommer jag skriva om det och när jag är euforiskt lycklig kommer jag skriva om det också. Det här är en blogg för mina känslor för dem verkar inte kunna komma ut på något annat sätt.
Nu ska jag må lite mer skit och kolla på true blood, gud vad jag älskar att man ibland bara kan sätta på ett avsnitt och leva sig in i det totalt. Man följer deras liv och under 50 minuter är dem enda problemen som finns deras och inte mina. Det är så skönt!


Vet inte riktigt vad jag tycker om the opening credits dock ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0