Jag lider när du lider

Lite dåligt med inlägg idag även om jag hade behövt skriva av mig lite. Men det vart en väldigt tidig morgon och sedan har allt bara kommit på samma gång, med lektioner och sorg. Har varit en väldigt jobbig dag för en av mina allra närmaste vänner och det är verkligen svårt att hantera det som pågår just nu. Vet inte riktigt vad jag ska göra när jag känner mig så otroligt hjälplös. Jag försöker i alla fall ställa upp och ser till att hon har en axel att gråta mot men det gör så ont att se henne lida så! Jag vet inte hur länge jag kan klara av det utan att själv bryta ihop totalt. Jag känner verkligen hur mitt hjärta går sönder lite varje gång jag ser hur mycket hon lider!

Vad ska man göra när livet inte räcker till?


Cover på Hoppípolla av Sigúr Rós


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0