VMA ska kollas på natten!

Haha, jag är ju rätt misslyckad! Hade bestämt mig för att kolla på VMA igår natt men jag råkade somna en halvtimme innan det började! Men smart som jag är spelade jag inte det, ifall jag skulle just somna (men det var ju inte direkt planen). Så för att göra det rätt som alla andra freaks ska jag kolla på det inatt istället! För man kan inte kolla på VMA under dagen inte, nej det ska göras på natten. Så ikväll blir det en sen sänggång om det blir någon alls! Vi får väl se helt enkelt. Innan jag börjar plugga hade jag tänkt att plugga lite, har ju en skitjobbig inlämning på fredag som jag precis har börjat på.. Ja vi får väl se hur det går med den. Lite sam ska jag väl plugga också, har ett rätt värdelöst läxförhör imorgon. Hur jag ska orka ett år till av den här skiten vet jag inte, men man kanske överlever med hjälp av musik? Testar ett nytt band just nu, Zero 7. Dem är jävligt sköna faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0