BITCH

Ja förra inlägget kan ni ju glömma för något plugg har det inte blivit och det kommer det inte att bli heller. Naturkunskap kan helt enkelt ta sig. Har andra viktigare saker att hantera i mitt liv just nu och då orkar jag verkligen inte bry mig om fossila bränslen och vattenförbrukning...

Mår som en jävla crackwhore just nu kan jag ju bara börja med att säga. Inget går som jag önskar att det skulle kunna gå. För det första så går mina betyg rakt ner i botten och det värsta är att jag inte ens bryr mig längre. Jag som alltid har brytt mig och faktiskt gillat att vara personen som bryr mig. Att livet dessutom inte är bra på någon annan front heller är ju inte direkt ett plus. En massa bråk med en massa vänner och jag känner bara hur jag börjar förlora alla jag bryr mig om. Snart är det bara jag kvar och det kan jag inte stå ut med. Sen är ju min framtid även ett stort jävla frågetecken just nu vilket suger, även om det inte suger lika mycket. Jag vill veta hur mitt liv kommer att se ut de följande åren så jag kan ha en grundplan men det är ju tydligen alldeles för mycket att be om. Så ursäkta med men de kommande veckorna har jag bara planerat att vara en sak:
EN JÄVLA BITCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0