Mentalt blir fysiskt

Jag är sjuk, igen! Jag har varit sjuk minst en dag/vecka i cirka 3 veckor nu. Jag tror att det mest handlar om att jag börjar gå in i väggen. Det händer så mycket mentala dåliga saker i mitt liv nu och jag kan inte få utlopp för alla känslor jag har i kroppen och därför så visar det sig fysiskt genom sjukdom istället. Inte så kul eftersom min kropp tvingar mig att göra ingenting. Nu vet jag att de flesta tänker att det bara är skönt, men inte jag för när man inte har någonting att göra tänker man för mycket. Så idag har jag haft en heldag med mina tankar och jag kan inte säga att jag direkt mår bättre nu. Snarare sämre! Det är väl bara försöka hålla ut och se det positiva i livet istället. En positiv sak är att jag ska på arbetsintervju imorgon! Jag skiter i om jag är sjuk eller inte, jag ska gå på den där intervjun för jag vill verkligen ha jobbet!

Sen ska jag hem till min mormor, och om allt är bra så kan det bli en riktigt mysig kväll. Jag får väl helt enkelt hoppas på det bästa (även om jag inte har något hopp kvar, undrar hur det fungerar?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0