Skitsnack

Nu har jag precis varit på arbetsintervju, tvingade mig dit trots att jag är sjuk för jag vill verkligen ha jobbet! Det gick hyfsat bra och rätt snabbt så nu är jag hemma igen och koncentrerar mig på att bli frisk. Igår när jag var sjuk så kollade jag ju sönder alla tv-serier. Detta skapar problem idag eftersom jag inte har något att kolla på! Hm, undrar om det kanske finns ngn serie jag har glömt att kolla på som jag kanske kan kika på idag. Undrar om det har kommit ut ett nytt How i met your mother avsnitt. Hoppas hoppas för det är väärldens bästa serie! Nej nu sitter jag bara här och skriver skit, men jag antar att skit är bättre än ingenting. Så eftersom jag inte längre äger känslor eller ett hjärta så får ni stå ut med skit ett tag fram över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0