A cup of coffee or a piece of cake?

Har insett att det viktigaste för mig på morgonen verkligen är den där första koppen med kaffe. Beroende på om jag får den eller inte blir det helt annorlunda dagar. Idag har jag njutit av den och suttit med den hur länge som helst. Efter en sovmorgon så blir den kopp med kaffe typ den bästa! Haha, men nu ska jag nog inte sitta och babbla om kaffe..

Ska ju träffa Hanna idag och hitta den där salen. Men det är inte förrän efter lunch. Så just nu sitter jag och pluggar lite faktiskt. Har börjat läsa den bok som vi ska lämna in referat om den 8 september. Sen ikväll ska jag nog kika igenom litteraturen vi ska ha imorgon så jag fattar lite av det han kommer babbla om på föreläsningen ^^


Okej, det vart lite True blood också, jag kunde inte låta bli ;)


Kommentarer
Postat av: Papi

Hur många ggr kan man se true blood? eller är det redan säsong 5?

2010-08-31 @ 18:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0