Hemma igen

Nu är jag hemma, det var skitroligt ikväll faktiskt. Man var ju lite orolig där i början på dagen, men personerna i min klass verkar skitsköna och det fanns några som jag kände att jag kom väldigt bra överens med ^^ Sen så är det ju klart att man inte kommer komma överens med alla men det får man helt enkelt ta! Imorgon är det chilldag ska fika med Hanna (börjar jag ana en vana?) och försöka hitta föreläsningssalen vi ska va i på onsdag! Sen är det full fart känns det som med plugg, klassträffar, sittningar, nationer klubber m.m. Så just nu känns allt så himla grymt! Men kan inte komma från saknaden av alla där hemma, men det är något jag ändå hade förväntat mig.

Nu ska jag göra lite kvällsté och mysa lite framför True Blood!


Godnatt säger jag och mitt älskade blåbärsté ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0