Dagens mantra - Bara 5 månader kvar, bara 5 månader kvar...

Ganska sent för dagens första inlägg, men ni vet väl vad man säger? Bättre sent än aldrig.. Har haft ganska fullt upp idag, först skola sen en mysig med snabb lunch med E. Efter det bar det iväg till min papis jobb eftersom jag oavsiktligt stulit hans SL-kort som jag var tvungen att ge tillbaka, hihi. Sedan satte jag mig på ett café och väntade in H eftersom vi skulle hämta ut biljetterna till vår studentskiva. Så där hann jag med lite plugg också men inte så mycket som skulle behövas eftersom provet är imorgon på en massa olika saker, suck! Men efter vi hämtat biljetterna åkte jag direkt hem och här sitter jag nu, trött och ingen ork till att plugga alls. Provet kommer med andra ord skita sig totalt imorgon, aja that´s life!

Ska sätta på lite härlig musik nu och försöka se det som jag ska plugga till som intressant, för det kommer ju fungera (NAAAAAAAT!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0