Stan idag

Ja, en lugn dag vart det nog inte igår i alla fall, så fort min kära lillasyster kom hem blev det fullt liv! Men när J kom blev hon ganska lugn igen och nöjde sig med att sitta och kolla på tv och äta pizza. Jag och J åt istället någon god kycklingrätt som slank ner rätt snabbt! Efter det tog videt bara lugnt för både hon och jag var så trötta! Det blev lite Robinson och jag har kommit på en grej, jag hejar inte på någon av de där töntarna! Alla bara klagar och ingen vågar visa upp sin riktiga personlighet, de enda som gjorde det var Annika och Hans och de åkte ju ut rätt snabbt. Så nu hoppas jag att någon av de kommer tillbaka från den där ön de hänger på och spöar skiten ur alla övriga töntar, den enda förutom de som jag gillar är väl Johan men det är endast för att han är så grymt flummig!

Idag ska jag och J in till stan och kolla på lite väskor samt en ny tungpiercing till mig! Nu ska jag ha en riktigt fin och söt piercing, är så trött på de jag har hemma.. Vad som händer efter det vet jag inte riktigt, kanske stannar kvar i stan och går på bio med A, men vi får väl se helt enkelt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0