Stressig dag

Gud vad det blev mycket idag helt plötsligt. Ska i princip bara vända i dörren här hemma. Först var det enda inbokade idag att jag skulle till sjukgymnasten, men helt plötsligt kom det två saker till.
Så snart ska jag ta tåget och gå till sjukgymnasten för att kolla mina ben, efter det ska jag snabbt in till stan för att hämta ut min "älskade" mobil. Den är så jäävla dålig, har haft den i ca 7 månader och har redan hunnit lämna in den för lagning två gånger. Funderar seriöst på att kräva en helt ny mobil! Aja efter detta ska jag möta upp min mami en snabbis och kanske ta en liten fika efter det är det bara att åka iväg igen för då ska jag möta upp A och gå på Hockey! Det ska bli kul, men bara eftersom det är Djurgården som spelar, vad hockey egentligen är och går ut på har jag fortfarande ingen aning om (har aldrig riktigt förstått mig på denna väldigt kalla sport)

Hur kan man först ha en sån lugn dag och sedan hamna med allt det här att hinna med? Nej jag och planering går väl helt enkelt inte ihop, jag verkar trivas mer med det impulsiva. Så härmed välkomnar jag ett impulsivt liv, bring me what you got! Säger jag med bara liite kaxig ton ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0