Tre kan ta sig?

Nu är jag hemma igen efter min smått hektiska dag! Jag gjorde allt enligt mina planer, med ett väldigt stort minus! Jag hämtade ju ut min mobil från tre som har varit på lagning eftersom den stänger av sig själv hela tiden. De sa att den var fixad så jag går väldigt nöjd ut ur butiken, vad händer 15 minuter efter att jag har lämnat butiken?? Jo den stänger av sig själv ännu en gång. Gissa om jag blev arg! Jag stampade tillbaka till butiken och då får jag ett jävla kuvert som jag ska lägga in ett papper med mina problem och krav på och sedan skicka iväg med posten. Så efter det kommer det dröja ca två veckor innan de ringer upp mig? Väldigt weird enligt mig, men jag ska fan ha en sprillans ny mobil nu!
Som tur var träffade jag A och han gjorde så jag blev mycket gladare ^^ Vi kollade på hockey, och trots många svärdomar, förlust och skrik från min sida så hade i alla fall jag mysigt, om hans öron håller med vet jag inte haha ;)

Nej, nu ska jag skriva mitt "klagomålsbrev" som jag så fint kallar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0