Äntligen sommar

Fan vad skönt det är med sool! Jag blir alltid mycket piggare på morgonen under sommaren, idag börjar jag kl 10 men jag vaknade av mig själv redan vid kl 8. Helt underbart! Nu sitter jag med en kopp kaffe och försöker sminka mig, eller sminka mig är det väl inte riktigt... Lite brunpuder och mascara så man inte ser så trött ut.
Är det bara jag eller ser man alltid tröttare ut när man inte har mascara? Alltså även när man är hur utvilad som helst, det tycker i alla fall att jag gör!


En gammal sommarbild på mig och älskling <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha Vilken fin bild på oss :)

och snart åker vi :) så jävla nice<3

2010-05-20 @ 13:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0