Härlig dag

Idag är jag ledig från skolan! Alla andra har jobbig matte C men eftersom jag är smart så valde jag inte den äckelkursen, haha! Istället ska jag ta det lugnt idag och njuta av ledigheten.

I eftermiddag ska jag och min sötnöt åka in till stan och bli fotograferade ^^ Det var en kompis till mig som fixade så att vi får åka dit och bli professionellt sminkade och fotade. Sen brukar det kosta att köpa korten (vilket är det enda som kostar) men eftersom jag är grym så får jag ett gratiskort också, kändisstatus (NAAAT). Sen efter det ska vi käka middag och ta några öl för sen är det dags för säsongens sista skiva! Det är min babe Lisa som ska ha den och hennes klass har valt temat tidsmaskin. Intressant tycker jag och det ska bli jävligt kul att festa! Känns som det var ett tag sen nu! Det enda negativa är att jag börjar 8.20 imorgon.. men men det är bara att pallra sig upp och låtsas vara nykter ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0