4 Oktober

Idag har vi två föreläsningar. Vilket betyder att det blir en heldag med bara massa snack om böcker. För mig är det både positivt och negativt. Positivt för att det är grymt intressant, negativt för att det är så långt. Kommer få träsmak i asset! Men men, så är det väl att vara student haha ^^

Dessutom är jag sjuk. Skulle gå upp klockan 7 idag och tvätta. Jag slocknade vid 9 igår så jag trodde inte det skulle vara några problem med att gå upp tidigt men nej, jag vaknade inte av väckarklockan. Istället vaknade jag vid halv 9.. Jag är fortfarande trött.

Så sammanfattningen är detta jag är trött, jag är sjuk, jag har två föreläsningar. Jippie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0