Extremt hög mysnivå

Jag reste inte utomlands men kul hade jag i alla fall ^^ Började med förkrök hos Jörgen där vi spelade lite tv-spel, jag råkade spilla chilisås över hela golvet och var även tvungen att vara utan strumpbyxor en stund. Med andra ord ett riktigt bra förkrök! Sen drog vi till sydskånska som hade liveband i början av kvällen, vet inte vad dem heter men grymma var dem! Vi mötte även upp några andra i klassen och festade loss. Kvällen slutade traditionsenligt på kebabstället med en kebabrulle i handen och roligt sällskap i form av Kristoffer och Nils.

Lördagen tillbringade jag med att först plugga med Caesar (extremt jobbigt då jag var bakis) och sedan hade jag en myskväll med mig själv. Även idag har jag varit duktig och pluggat och nu ska jag dra iväg till Erica för lite söndagsmys i soffan. Med andra ord har det varit en riktigt bra helg. Och vet ni vad det bästa är? Imorgon kommer min kära syster och mormor hit och bor på hotell med mig i 3 dagar. Mysnivån är just nu extremt hög i mitt liv ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0