Love and a good night

Jag tränade verkligen intensivt och fan vad skönt det var att få träffas. Imorgon ska jag upp tidigt och sticka iväg till gymmet igen innan jag ska plugga med Caesar. Jag vet flitigt värre..
På vägen hem från gymmet bestämde jag mig för att vara ännu mer flitig och köpa en massa mat och laga matlådor.. Min kära lillasyster hjälpte mig välja mat och det blev en bra blandning men lite wok, crepes och såklart varma koppen ^^ Nu är det ca 8 timmar kvar tills jag ska vara på gymmet igen vilket leder till att jag borde sova.


Saknar dig syster!


Kommentarer
Postat av: Mom

Söta ni är!!!! Love

2010-10-14 @ 07:48:00
Postat av: emma syster

saknar dig också längtar till höst lovet då jag äntligen får träffa dig igen

2010-10-14 @ 08:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0