Ny dag nya tag

Idag är det en ny dag vilket i princip handlar om att jag kommer göra samma sak igen. Nämligen sitta och plugga och försöka få in alla fakta i huvudet. Det kan lätt kännas småtrist men jag försöker motivera mig själv till att jag fatiskt tycker att det är intressant och jag vill lära mig mer. Hoppas verkligen att jag klarar av tentan. Just nu har jag lite ångest och jag skulle egentligen vilja att det var torsdag kl 18.00 så det hela skulle vara över men det funkar ju inte riktigt så. Istället ska jag sätta mig på ett mysigt ställe, tända lite ljus och göra en stor kopp grönt té. Det gäller att ha lite olika knep för att få en att fortsätta plugga och slita.

Sen ser jag fram emot min träning som börjar kl 18.20 - ska nämligen pröva på yogalates, något som känns ganska lugnt och skönt nu när jag mår lite halvdåligt. Ska bara se till att inte bli helt sjuk förrän efter tentan!


Åh vad skönt det skulle vara att vara här just nu..


Kommentarer
Postat av: Ann

Jag älskar utseendet på din blogg Jessica! Önskar att jag var lika teknisk så att jag också skulle kunna göra något med min!

2010-10-19 @ 21:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0