Oj Oj Oj

Igår hade vi föreläsning och programinformation, dock var det lite brist på kommunikation så vi satt en timme och väntade på våra lärare. På högstadiestil... Men men tillslut blev det bra och föreläsningen var riktigt intressant! Efter det drog jag och tränade. När jag kom hem försökte jag plugga men var grymt omotiverad. Så då tänkte jag åka till Julia och mysa lite men det var så långt och jag orkade inte. Dilemma när man inte vill vara hemma men inte orkar åka någonstans. Men vid halv 10 hade jag tröttnat på att vara hemma så jag drog till Smålands och mötte upp några personer från min klass. Resten av kvällen tillbringades skrattandes med Jörgen, fan vad han är en roligt grabb! Så tydligen ska vi till Köpenhamn imorgon men vi får se hur det blir med det...

Aja nu ska jag plugga igen, försöker läsa boken idag igen och det går lika bra som det gjorde igår kväll. Sen ska jag dra iväg och träna också tänkte jag.. Vi får se hur det blir helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0