Ajabaja

3 Dagar utan uppdatering, ajabaja Jessica! Det har i alla fall inte hänt så mycket. Vi gör det gamla vanliga och har så jävla kul! Fan vad jag älskar det här, det är verkligen mitt andra hem!!!

Igår var vi ute på Lunds nation, skoj var det och mycket dans (vi fick såå igång dansgolvet) lite synd bara att alla drog hem ganska tidigt, men jag och Caesar bangade inte i alla fall! Idag har jag pluggat och läst "det motspänstiga offret" som är så intressant. Jag vill bara läsa mer mer mer, idag hann jag 120 sidor vilket är mycket ^^ Sen har jag hängt med Erika och Anna och haft det allmänt mys.

Imorgon är det förkrök hos Erika sen bär det av till AF-borgen och OSKAR LINNROS! Me so taggad.

Avslutar med mitt nya talessätt - Party like a rockstar, study like a nerd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0