Är man ambitiös vaknar man tidigt och festar sent

Jag börjar inte förrän kl 1 idag och ändå har jag redan varit upp i ca 45 minuter. Verkligen inte illa! Jag är då så grym att jag faktiskt går upp tidigt och pluggar även fast jag skulle kunna ta världens sovmorgon. Men jag vill inte hamna efter på något sätt så det är lika bra att köra hårt. Går faktiskt upp klockan 8 typ varje dag (utom efter festnätter för då förtjänar jag sovmorgon)

Så nu sitter jag här med min frukost (risifrutti såklart) och läser Lagom Mycket Kriminalitet av Nils Chrisite som är så jävla intressant! Snart är den utläst för den är så enkel att läsa ^^ Det går fort när man har roligt! Nu får ni inte störa mig något mer, för nu ropar Nils på mig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0