Artistisk eller idiotisk?

Nu har jag pluggat och faktiskt kommit en bit. Sedan tröttnade jag lite där mitt i och då fick det bli lite mat och fotografi. Får såna där infall då jag vill vara kreativ, resultaten är inte alls bra men jag känner att jag gör något i alla fall och den känslan är så underbar. Så har kommer lite bilder..


Hon jag bor hos hade gjort mat till mig med idag, hon skulle lära mig äta afrikanskt sa hon och fan va gott det va!

himmel och sen försökte jag ta ngt konstigt kort...


Kommentarer
Postat av: Sandra <3

Hejj Kusin!



Det är tomt här utan dig! :-( Men du kommer väl hit och hälsar på när morfar fyller år ? :)

Hoppas du har det bra !



Vi saknar dej muss o ram

Kram kusin Sandra <3333 nu ska jag sova ;)

2010-09-02 @ 22:26:09
URL: http://piggiliner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0