Fortfarande med C

Haha, jag har inte ens kommit hem än! Känns som om jag aldrig är hemma faktiskt! Istället för att plugga bestämde vi oss för att åka till Nova Lund och shoppa lite byxor för att sedan åka hem och kolla på debatt. Vuxet värre men så går det när man umgås med en gammal gubbe haha ^^ Nu är C på "korridorsmöte" och jag själv sitter och väntar på att elfte timmen ska börja, ännu en gång vuxet värre (eftersom jag har skrivit det två gånger nu så tror jag att vuxenpoängen har försvunnit igen)

Just det, det var ju fest i helgen (ovanligt?) och som vanligt hade inte jag hand om kameran så bilderna hittar ni åter en gång på my homeguurls blogg.. KLICKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0