På väg hem

Nu sitter jag på tåget på väg hem, så skönt det ska bli! Saknar alla mina pluttar i Stockholm ^^ Dock så är hela grejen lite skum för nu säger jag ju att jag är på väg hem, men sen när Erika frågade hur länge jag skulle vara borta så svarade jag "jag kommer hem på söndag". Jag har helt plötsligt två hem och det känns jättekonstigt just eftersom det är två så annorlunda hem.. Men men jag ska sluta med min filosofi om livet och istället försöka plugga lite. Jag och Sahlin tänkte nämligen bli väldigt nära vänner!

Kommentarer
Postat av: zebraFuck

Jaaa kom hem!!!! Kan inte svara på dina mess längre, no money :'(

2010-09-15 @ 19:38:44
URL: http://zebrafuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0