Seeger!

Haha, taskig uppdatering idag jag vet men så blir det när man har en viss polare som vill träffas 9 på morgonen och plugga hela dagen! Så inga konstigheter, jag har alltså hängt hela dagen med Caesar! Vi började på sol och plugga för att sedan möta upp brudarna och handla lite inför sittningen på fredag.. Det är tema bondgårdsdjur, vad jag ska va får ni se på lördag för då lovar jag att det kommer bilder, ska be Hanna skicka lite till mig så då blir det bildbomb :) Efter det stack vi hem till Caesar för att tvätta och laga pyttipanna, så typiskt student!

Kvällen avslutades med världens utklassning i fotboll, var jävligt roligt att se faktiskt! Nu blir det lite chill på datorn och sedan sömn för något mer plugg bli det inte idag i alla fall. Har ju varit duktig och skrivit klart mitt referat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0