Tatuering och nudlar

Igår var jag och bokade tatueringstid! Det kommer bli så grymt! Jag klickade direkt med tatueraren och han fattade precis hur jag ville ha det, det enda som är lite oklart är placeringen av tatueringen eftersom den ska vara just på handleden men vi ska nog kompremissa lite så blir det bra! Den skulle inte bli så farligt dyr heller men nog blir det så att jag kommer leva på nudlar i slutet av månaden, men vet ni? Det gör ingenting för jag är så överlycklig att jag snart ska göra ett permanent märke av min kärlek till mina föräldrar och hur mycket dem har hjälpt mig i mitt liv. Jag skulle aldrig kunnat bli den här grymma människan jag är idag om det inte
vore för dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0