Uttråkad

Nu sitter jag på tåget på väg hem till Lund! Vi är självklart försenade, så jag funderar på om det verkligen är någon idé att åka till valvakan.. Inte så kul att bara komma och vara med i en halvtimme direkt. Vi får väl helt enkelt se när jag kommer fram till centralen och vad det står för nummer på min mobil ^^

Just nu är jag dock väldigt uttråkad. Sahlin höll mig sällskap ett tag men sen tog hon slut. Funderar på om jag ska kontakta Arnhe, men han verkar vara ganska dryg så jag drar nog ut på det liiite till...

Medan så länge kan ni få en bildbomb
!



Fan nu blev jag sugen på att bli mörkhårig igen, vad tycker folket?


Kommentarer
Postat av: pappi och emmi

nej färga inte håret det förstörs bara.:)

du är vackrast som blondin tycker vi

love ya <33333333333

2010-09-19 @ 21:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0