Vad det händer saker hela tiden!

Idag hade vi en väldigt tidig föreläsning, kl 8 skulle vi vara där. Alla var som i chock för vi har bara inte föreläsning innan klockan 10. Men det var bara att bita i det sura äpplet. Dessutom hade jag inte sovit inatt eftersom regnet envisades med att smattra mot mitt fönster!

Sen måste jag bara säga att jag och Caesar är så jävla grymma på att plugga! Direkt efter föreläsningen så åkte vi till sol och pluggade, läste Goffman inte så kul men jag överlevde åter en gång ^^ Nu är det lite egen tid på EH innan jag ska mysa med film hemma hos Erika. Det är sjukt egentligen hur snabbt man skaffar nya rutiner! Mina dagar består av föreläsningar, plugg, fest och filmkvällar med coola ^^



Min söta tjur och vän Caesar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0