Min bubbla

I torsdags åkte jag till Nellie i Örebro så jag har levt i en väldigt härlig bubbla i flera dagar kan jag säga. Vi gjorde abslout inget annat än att snacka, spela kort, drick cola och äta - med andra ord var det helt underbart och precis vad jag behövde! Nu har jag en hemtenta att göra, den ska in den 16 Februari men den lades ut på vår plattform idag så det var lika bra och börja tänkte jag. Den är uppdelad i två delar, en juridikdel och en rättsociologidel. Idag skrev jag klart den som handlade om rättsociologi så jag har med andra ord 8 dagar att fixa juridiktentan, så det känns rätt lugnt. Med andra ord går allt rätt bra just nu. Men jag skulle inte säga nej till att återvända till min härliga lilla bubbla!


Älskar dig gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0