Snart har jag EGET boende!

Sen jag flyttade till Lund har jag varit inneboende. Det är trevligt när man bor hos en kompis men man vill ändå ha något eget på ett sätt. Så nu har jag fått ett rum i ett korridorsrum! Först blev jag lite tveksam eftersom det är just i en korridor och jag hade pratat med min kära papa om det och även han var lite skeptisk. Men nu blev det som det blev och jag tror att det kommer bli toppen! Kul att lära känna nya människor och även om jag vill ha något eget kan jag lätt bli sällskapssjuk och då är det ju skitbra att kunna gå ut i köket och laga lite mat och snacka med de andra som bor där haha ^^ Nej men jag är jätteglad, så jag flyttar dit den 1 April och då måste jag även ta en tur till Ikea och shoppa lite, det måste ju bli hemtrevligt!

Glaad Jessica!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0