En rolig helg

Har haft en väldigt rolig helg! I fredags så var det inflyttningsfest hos Michelle och sedan drog vi till Göteborgs nation och dansade. Hade väldigt kul och det var roligt att få festa med vissa personer som jag inte har hängt med på ett tag. Igår när jag vaknade var jag inte alls så bakis jag trodde att jag skulle vara så på kvällen mötte jag upp mina grabbar för lite biljard. Några var tråkiga och stack hem efter biljarden, men jag Kristoffer och hans två kompisar drog vidare till Ög, där mötte vi upp Michelle. Vi stod i kö i typ en timme men när vi väl kom in då var det verkligen drag! Festade som aldrig förr och kom hem ganska sent. Men det var det värt. Nu sitter jag i soffan och chillar lite, tänkte vara duktig och plugga lite faktiskt. Vi får väl se hur det går.. Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0