Flyttdag!

Idag lämnar jag mitt rum i en trång 3a för att flytta ihop med Erica i en trån 1a! Låter kanske inte så logiskt men tro mig det här kommer bli så mycket bättre. Är så glad över att jag har så underbara kompisar som verkligen ställer upp! Erica låter mig bo hos henne, vilket är helt fantastiskt, Anna tar sig tid att flytta över alla tunga saker fast hon egentligen inte har tid vilket är underbart och min älskling kommer hit och agerar bärhjälp trots att han nog är väldigt bakis med tanke på vilka han var ute med igår! Helt enkelt är jag så jävla lycklig och nöjd med mitt liv. Jag kan fan inte ha det bättre än så här!

Så puss på er och förväntar er uppdateringar av flyttningen under dagen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0