Föräldrafritt

Har ni sett det? Jag tycker att det är sjukt, men ändå väldigt intressant att se på. Hur de är mot varandra och vad som egentligen händer utan föräldrars närvaro. Jag tror att det sker väldigt mycket som de vuxna aldrig får reda på och främst är det intressant att se hur enkelt uppror och liknande sker för små saker. Sånt som efter en enkel tillsägelse från en vuxen snabbt skulle glömmas bort. Jag kan verkligen inte slita mig från detta program. De har bara varit där i 7 dagar och ändå har så mycket skett. Undrar hur det kommer utveckla sig. Sen undrar jag också hur mycket det skulle eskalera om det inte fanns några vuxna över huvudtaget, för nu finns det ju kameramän och vuxna som säger ifrån och går emellan om det blir för våldsamt eller liknande.. Värt att tänka på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0