Har saknat min söta vän!

Efter min mycket nyttiga (ohälsosamma?) morgon så åkte jag till tibble och såg min söta syster spela basket. Dem vann så klart och min syster var grym (hallå, hon har ju lärt sig allt av mig så där kan det ju inte gå fel) Sen mötte jag upp mina kära kära älskling för en behövlig fika och lite shopping. Har saknat henne så mycket och det var mysigt att träffas igen, såklart ska vi träffas imorgon med och på onsdag! Haha, är man som vi är så är det intensivt. Sen fixade jag mina naglar också, vart riktigt lyckat, ska lägga upp bild imorgon.


Denna bild visar hur snabbt allt blir som vanligt igen, oavsett om vi inte ses på flera månader. Det är så vi är jag och Nellie ^^


Kommentarer
Postat av: lilla systern

jag har inte alls lärt mig allt av dig men det mesta kan vi säga fö r din skull ;)

2011-01-05 @ 15:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0