Idioti

Jag tänkte vara smart igår och slippa lämna in min Iphone ytterligare en gång eftersom musiken inte fungerar. Jag änvänder musiken mest när jag tränar eller är på väg någonstans. Så jag gick in på Clas Ohlson och köpte en billig kopia på Ipod shuffle eftersom jag varken behöver mycket musik eller något specifikt märke. Bara den fyller sin funktion. Tror ni den fyller sin funktion? Nej saken gick fan inte ens att koppla till datorn innan den börjar krångla. Så nu ska jag storma in på Clas Ohlson och kräva en ny och bättre!! Men först ska jag agera gullig och stå i kiosken på Täby basket cup för att sedan se min söta lillasyster spela semifinal ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0