Taggad för fredag!

Helt plötsligt har vi 3 timmars föreläsning istället för 1 1/2, vad är grejen med det? Jag vet inte hur jag ska orka det men försöka ska jag. Känner att vi har blivit lite bortskämda den första terminen och nu får vi betala för det. Det enda som får mig att hålla ut är att jag vet att det bara är en termin sen får jag återigen läsa och studera det jag verkligen älskar och brinner för och det längar jag efter! Men medan jag väntar så kan man ju lika gärna ha roligt eller hur? Så imorgon är det middag med tjejerna och sedan utgång på nation och då kommer även grabbarna. Jävligt kul att vi kan beblandas lite också ^^ Vi får se om Erica är lika lugn som hon var i tisdags...


Kan det bli värre? xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0