Förväntningar utan förväntningar?

Jag vet inte hur det här går till, men tydligen kan man ha förväntningar på någon utan att fatta att man har några sorts förväntningar på just den personen. Hur jag vet det? Jo jag upplevde det nyss. Inte särskilt kul för jag vill inte förvänta mig en massa av andra personer, jag vill ta det som det kommer och inte bli besviken när jag vet att jag inte borde bli besviken. Jobbigt läge med andra ord, för jag kan ju inte direkt bli sur på den andra parten heller, villket (lets face it) är mycket enklare än att behöva klura ut vad man har för förväntningar på folk egentligen.

Hm. Jag har i alla fall tagit det här som ett varningstecken och N håller med.

Expectations vs reality


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0