Oj vilket uppehåll det blev!

Här har man inte varit inne på länge. Det har hänt mycket men inget jag har tänkt på att skriva här.. Nu är jag i alla fall tillbaka, på bloggen och i Lund faktiskt! Det var skönt att komma hem till kära familjen på sommaren, men nu är det plugg igen som gäller och mina många försök att laga en bra middag. Än så länge har jag inte lyckats, men fan någon dag ska jag laga något riktigt avancerat och gott för jag vet att jag kan!

Just nu är det lugnt i skolan, känner mig inte alls stressad utan snarare uttråkad och det är inte så roligt det heller. Jag hoppas på ett litet högre tempo när denna månad är över så jag kan känna glädjen och viljan att plugga igen. Det är bara se vad som händer helt enkelt. Tills dess får ni lite bra musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0